Thursday 17 October 2013

Arreglar una cinta de casset trencada

Com es pot apedaçar una cinta de casset? Encara no ho sé!

Del diccionari[mot fr. cassette 'capseta']

Tinc una cinta de casset que se m'ha trencat, perquè vaig utilitzar un aparell vell i gastat, abandonat per allà, ple de pols i pintura, d'algun taller d'artista. Volia reproduir la cinta i l'aparell me la va trencar. Ara ja no puc escoltar aquest casset de música d'Ucraïna (Ukraine en francès, tal com sortia al cd), que darrerament havia recuperat i el sentia tot sovint !! Vaig arribar fins el final.

Hauré de buscar si algú té algun dispositiu per poder arreglar la cinta. Recordo que a casa els meus cosins tenien un d'aquells discos o cassets recopilatoris de música de ball que anava acompanyat d'uns estris per fabricar "Cut and Paste" amb les cintes de casset; per poder crear composicions sonores a partir de retallar trossos de cançons i enganxar-les amb d'altres sons diferents i crear combinacions insospitades. En el conjunt de coses per a la creació d'aquestes cintes i havia com un carrilet on es posava la cinta i s'enganxava amb el següent tros i suposo que hi havia una substància adhesiva per anar afegint els fragments de cinta l'un darrere l'altre i així anar fent... De moment, la cinta, està esperant.

Em pregunto si la cola adhesiva és la mateixa que es fa servir per fixar bigotis postissos, una barba postissa, una perruca a la testa pelada, ...

D'aquesta cinta sortia la música que vaig afegir al vídeo del Warm-up de la Cursa del dibuix.

No comments:

Post a Comment